Công Ty Buzzmetrics

Giới thiệu công ty

Buzzmetrics is a proprietary technology that scans through all social networks, forums, blogs, news sites, classifieds and retailers to collect all discussions into a database. From here consumers’ discussions can be extracted and analysed in Category, brand, campaign and product level. In the old days for a brand to understand about its consumers, a survey has to be conducted in key cities which may take 2-3 months. Now with the revolution of social media, this can be done in real-time at a fraction of the costs. Buzzmetrics’ differentiation lies in the Research capability deep-diving into each industry verticals, to bring quality and actionable Consumer Insight to brands, based on the most up-to-date real-time consumer feedback via social media. Buzzmetrics is currently used by the most sophisticated Fortune 1000 brands including Mead Johnson, Unilever, Coca-Cola, Samsung… and we are the partner of choice for large multinational agencies such as Ogilvy One, Phibious, Maxus, Mirum/JWT…

 

Vì sao làm việc với chúng tôi?

Be Part Of Our Dynamic Team That Brings Best-In-Class Insights To Fortune 1000 Clients.

 

A Group Of Ordinary People Working Together To Achieve In-Ordinary Results.

We are a team of talented, driven and innovative players who work together to deliver best-in-class insights to our clients. We are passionate about our clients and the possibilities of Social Media in helping brands build brand love.

Thông tin chung

Quy mô công ty

100 - 500 Nhân viên

Năm thành lập

2011

Thành phố

Loại hình công ty

Cổ phần

Ngôn ngữ sử dụng

Tiếng Anh, Tiếng Việt

Lĩnh vực hoạt động

//

Yeah!
Cảm ơn bạn đã đăng ký, hệ thống sẽ gởi email thường xuyên cho bạn.

Tự tin chiến thắng
mọi cuộc phỏng vấn!

Thư viện câu hỏi phỏng vấn đa dạng với nội dung được góp ý bởi các chuyên gia nhân sự hàng đầu.

 

Gửi video trả lời phỏng vấn của bạn để nhận được những lời khuyên hữu ích
từ chuyên gia.

Hãy cài đặt ứng dụng ngay hôm nay!